o nas
Firma Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. istnieje na rynku polskim od 1991 roku, a więc posiada 20-letnią tradycję, która zobowiązuje nas do bycia odpowiedzialnym za swoje słowa i czyny. Przez wszystkie lata udało się nam nawiązać liczne kontakty z czołowymi producentami m.in. siatek plastikowych wszelkiego rodzaju.
Reprezentujemy na rynku polskim dwóch czołowych producentów – włoską firmę TENAX oraz duńską - EXPO-NET. Produkty obu producentów odznaczają się wysoką trwałością, a ich zastosowanie nie ma ograniczeń - wszystko zależy od Państwa potrzeb.
Jako główny importer, chcemy podzielić się z Państwem naszą wiedzą w zakresie właściwości, doboru i montażu siatek plastikowych oraz ułatwić dostęp do oferowanego przez nas towaru.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, a wszelkie zamówienia prosimy składać faksem lub drogą mailową, lub też wypełniając formularz w zakładce kontakt.
WARUNKI OGÓLNE, WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY:
Zamówienia na produkty można składać za pośrednictwem strony WWW znajdującej się pod adresem http://www.sotex.net.pl
Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dokonanie rejestracji w systemie . Podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.
Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez pracowników firmy, zamówienie takie może zostać anulowane przez pracownika. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.
Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską (firma DPD)
Dowód zakupu
Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny). W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT (np. podmioty gospodarcze) uprasza się o wcześniejsze przesłanie faksem upoważnienia do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy na numer faksu: 022 757 75 03.
Zamówienia realizowane są tylko na terytorium Polski.
Wybór sposobu płatności
W przypadku wyboru sposobu płatności "przelew", towar jest wysyłany w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia.
W przypadku wyboru płatności przy odbiorze klient płaci za towar kurierowi firmy spedycyjnej.
Sklep www.sotex.net.pl zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.
W celu otrzymania faktury VAT skorzystaj z formularza kontaktowego, aby podać dane do faktury. Jednocześnie bardzo proszę o podanie sposobu zapłaty - przelew lub pobranie.
Dane dotyczące przelewu bankowego na konto:
Nazwa banku: RAIFFEISEN BANK POLSKA
Numer konta: 23 17500009 0000 0000 0095 6295
Tytuł przelewu: Zapłata za ... (nr zamówienia + data)
Koszty dostawy
dla zamówień do 30 kg koszt wysyłki wynosi 17,00 zł przy płatności przelewem, przesyłka za pobraniem wynosi 22,00 zł.
Znaki towarowe i zdjęcia produktów
Wszelkie zamieszczone w sklepie internetowym www.sotex.net.pl znaki towarowe i nazwy firmowe należą do prawnych właścicieli. W sklepie www.sotex.net.pl zostały one umieszczone wyłącznie w celach informacyjnych.
Opisy oraz zdjęcia produktów w sklepie www.sotex.net.pl mają charakter informacyjny. Firma Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. nie ponosi odpowiedzialności za zmiany dokonane przez producenta w kompletacji, zmianie kolorystyki oraz za drobne różnice w parametrach urządzeń.
Sprawdzenie zawartości przesyłki
Po potwierdzeniu odbioru, prosimy aby w obecności kuriera sprawdzili Państwo zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie firmy Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.
W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji do firmy Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
Dowód zakupu będzie dołączony do przesyłki.
Ceny na stronie Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. wyrażone są w złotych polskich. W przypadku zakupu towaru na który wprowadzona jest błędna cena, przez obsługę sklepu bądź błąd serwera kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie a zamówienie zostanie anulowane.
W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
Zwrot lub wymiana towaru
Na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002r., Nr. 144, poz. 1204, z późn. zm.), informujemy, że Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, ( towar bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu) składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 7 dni od daty doręczenia lub wydania towaru. Kupujący jest zobowiązany do odesłania towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni na adres: Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. Al. Krakowska 225, 05-552 Łazy
Zwrot środków pieniężnych nastąpi w ciągu 7dni od otrzymania stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W przypadku zakupu towaru przez klienta będącego przedsiębiorcą zastosowania mają ogólne zasady Kodeksu Cywilnego.
Jeśli dostarczony Państwu towar nie był zgodny z zamówieniem, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt.
Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie.
W przypadku braku dostępności towaru na wymianę firma Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupiony towar łącznie z kosztem przesyłki w ciągu 7 dni.
Zasady reklamacji
I. Prosimy o sprawdzenie dostarczonego towaru przy odbiorze w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie firmy Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.
W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji do Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
II. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jakościowej jest potwierdzenie zakupu towaru w firmie Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
Identyfikacji Kupującego dokonujemy na podstawie faktury VAT bądź paragonu.
W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji, Klient ma do wyboru dwa sposoby reklamowania niezgodności zakupionego towaru z umową:
1. Klient ma możliwość reklamowania towaru u sprzedawcy jakim jest firma Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
Taką reklamację należy zgłosić pisemnie i przesłać ją poprzez e-mail na adresinfo@sotex.net.pl lub drogą pocztową na adres firmy Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. w Łazach.
2. Skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku Klient reklamuje towar bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji) a firma Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. jest tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.
III. Reklamację należy zgłosić w miejscu zakupu towaru, czyli w naszym sklepie za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Pracownicy sklepuSotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. niezwłocznie skontaktują się z Państwem i poinformują o procedurze reklamacyjnej.
IV. W przypadku uznania reklamacji jakościowej lub stwierdzenia niezgodności towaru z umową wymiana zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie.
W przypadku braku dostępności towaru na wymianę firma Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. zobowiązuje się do zwrotu środków pieniężnych za uznane w procesie reklamacji towary łącznie z kosztem transportu w ciągu 7 dni
V. Koszty transportu towaru do/z reklamacji
Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na swój koszt, odesłać go przesyłką pocztową lub osobiście wraz z dowodem zakupu (faktura VAT lub paragon) z dopiskiem „reklamacja” pod adres wskazany przez pracowników Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
W przypadku uznania reklamacji jakościowej, produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, lub zwrócona zostanie wartość towaru wraz z opłatą za przesyłkę pocztową.
Alternatywnym rozwiązaniem jest skorzystanie ze środków transportu sklepu internetowego. W takim przypadku odbiór reklamowanego towaru od Klienta do firmy Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. lub do innego punktu reklamacyjnego odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez firmę Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
Ewentualne koszty zależą od tego czy reklamacja jakościowa zostanie uznana bądź oddalona przez producenta.
W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie uznana Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z usługą transportową. Koszty transportu pozostają po stronie sklepu internetowego.
W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie oddalona koszty transportu pokrywa Klient w wysokości: paczka do 30 kg koszt wysyłki wynosi 17,00 zł przy płatności przelewem, przesyłka za pobraniem wynosi 22,00 zł Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.
Ochrona prywatności
Dokonanie zakupów w Sklepie wymaga podania informacji kontaktowych (np. telefon, adres e-mail) oraz informacji niezbędnych do wystawienia faktury i dostarczenia przesyłki. Dane wprowadzone do formularza są wykorzystywane przez firmę Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. wyłącznie do tych celów. Powierzone nam Państwa dane osobowe są przesyłane i przechowywane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa.
Wszystkie opracowane przez nas procedury mają na celu uproszczenie w maksymalny sposób procesu składania zamówienia, skrócenia do minimum czasu jego realizacji, oraz uczynienia naszego sklepu jak najbardziej przyjaznym i funkcjonalnym dla Państwa.
Gwarantujemy dołożenia wszelkich starań, w celu jak najszybszego zdobycia poszukiwanego przez Państwa produktu.
Dane osobowe
1. Składając zamówienie w sklepach internetowych należących do Sotex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. z siedzibą w Łazach przy alei Krakowskiej 225, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w związku z realizacją zamówień. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówień. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
3. Zgodne z ww. ustawą, Klienci sklepu internetowegowww.sotex.net.pl mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.